Produse noi

Etajeră pentru cărți STEPS
Cum spațiile de stocare sunt o necesitate, etajera pentru cărți STEPS...
Citește mai mult

» Toate produsele noi

Newsletter - Aboneaza-te la notati

FAQ

Ai nevoie de ajutor ? Vezi sectiunea Intrebari frecvente

Intrebari Frecvente - (Faceti click pe intrebare pentru a vedea raspunsul)

1. FAQ (Inrebari frecvente). La ce foloseste aceasta sectiune?

Este recomandata navigarea pe aceasta pagina inainte de a lua legatura cu noi pentru a gasi informatiile de care aveti nevoie. Aceasta sectiune a website-ului e-mobila-online.ro este menita sa raspunda celor mai frecvente intrebari pe care un vizitator le-ar putea avea.


2. Am gasit un produs pe site care nu are pret. De ce?

Sunt anumite produse, cum ar fi cele din categoria "Mobila Bucatarie" de exemplu care nu au pret afisat. Motivul pentru care nu exista pret este acela ca noi producem mobilier numai la comanda pe diferite dimensiuni sau culori preturile variind de la un client la altul.

Sunt si produse de mobilier care se pot executa la dimensiuni standard iar unele dintre ele au pret afisat din simplul motiv ca un client a comandat cel putin odata produsul exact asa cum este el prezentat pe site, drept urmare afisam si noi costul exact a produsului in varianta afisata.

Varianta standard a unui mobilier este rareori comandata, clientii alegand in cele mai multe cazuri sa apeleze la anumite modificari in functie de spatiul disponibil sau de preferinte in ceea ce privesc accesoriile sau nuantele.


3. Cum pot afla pretul unei piese de mobilier daca acesta nu este afisat?

Modelele expuse de noi pe site pot fi executate atat in variante standard (la dimensiunile afisate pe site) cat si la comanda, acestea putand fi vizualizate si ca sursa de inspiratie pentru viitorul dvs. mobilier.

Pentru a afla pretul unui anumit model de mobilier ne puteti contacta in acest sens folosind pagina de contact a acestui website si punandu-ne la dispozitie cat mai multe detalii (dimensiuni, culori, etc.).


4. Care sunt metodele prin care se poate plasa o comanda de mobilier?

1. Direct pe site, telefonic, sau prin e-mail in cazul produselor care au afisat pretul si dimensiunile, precum si selectorul de culori (dupa caz). Vezi sectiunea "Cum cumpar?"

3. Direct la sediul nostru in cazul in care mobilierul este unul complex, la comanda, cu personalizari (bucatarie, dressing, alt mobilier de dimesiuni mari. Vezi sectiunea "Mobila la comanda"). 

In cazul lansarii unei comenzi fara masuratori executate de catre un reprezentant al MG Professional Sales SRL (nerecomandat), responsabilitatea apartine exclusiv beneficiarului.


5. Se plateste avans pentru comenzile de mobilier?

Da. Mare parte a mobilierului afisat pe site se executa exclusiv la comanda pe dimensiuni si culori diverse. Este practic imposibil sa avem atatea produse din categoria mobilier pe stoc, deci un avans este obligatoriu pentru a incepe o lucrare.

Avansul pentru orice tip de mobilier nu depaseste niciodata 40% din valoarea totala, restul urmand a fi achitat de catre beneficiar la finalizarea lucrarii.

Se pot face si exceptii in cazul produselor cu valoare mica. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta in acest sens.


6. Cat dureaza pana primesc produsele de mobilier comandate?

De obicei comenzile de mobilier la comanda mai complexe (bucatarii, dormitoare, living, dressing, etc.) care necesita o atentie mai deosebita la detalii in functie de personalizarile aduse de catre beneficiar, nu poate dura mai putin de doua saptamani de la intocmirea/acceptarea proiectului si achitarea unui avans. Motivul pentru care nu poate dura mai putin este acela ca noi programam lucrarile in functie de comenzile plasate, dupa principiul primul venit, primul servit.

Exceptia de la termenul de minim doua saptamani exista doar in cazul produselor care nu necesita masuratori si sunt executate in varianta standard asa cum sunt ele prezentate pe site (masute, corpuri mobile, comode tv, etc.). Termenul de livrare pentru aceste produse este de minim o saptamana dar nu poate depasi sub nici o forma doua saptamani.

Un alt factor care poate afecta termenele de livrare este aglomerarea noastra cu lucrari din perioada de dinaintea sarbatorilor si nu numai.

Pentru mai multe detalii pe acesta tema va rugam sa ne contactati pentru a va informa in timp real cat suntem de aglomerati si a afla termenele de livrare/ finalizare si in functie de situatia din acel moment.


7. Cum se procedeaza cu transportul si montajul mobilierului??

Livrarea se face de catre societatea noastra in Bucuresti si imprejurimi.

Pentru piesele de mobilier care necesita asamblare in sediul beneficiarului (BUCATARI,BIBLIOTECI,,LIVING-URI,SIFONIERE ,PATURI,SIFONIERE,CAMERE DE TINERET,BIROURI MENEGERIALE SI MESE DE CONFERINTA) transportul si montajul este GRATUIT

Livrarea in tara se realizeaza cu ajutorul firmelor de curierat cu care societatea noastra are contracte de colaborare si nu se asigura montaj gratuit.

Pentru a beneficia de transport si montaj in afara Bucurestiului din partea societatii nostre este necesara o cotatie de pret. Ne puteti contacta in acest sens.

Alte informatii mai puteti gasi in sectiunea "Livrare si Retur".


8. Aveti multe modele de scaune pe site. Sunt toate pe stoc?

Toate scaunele care apar pe site sunt disponibile pentru comanda insa unele dintre ele nu sunt aflate in depozitul nostru, pe stoc. Anumite scaune se aduc din import numai la comanda. Datorita numarului mare de modele si a diferitelor variante de tapiterii este practic imposibil a le avea pe toate disponibile imediat sau in depozit, acestea fiind la numar de ordinul sutelor.

Scaunele cele mai vandute sunt intotdeauna pe stoc.


9. Vreau sa comand un scaun, se poate realiza pe diferite materiale sau culori?

Majoritatea scaunelor comercializate de noi se pot realiza la comanda pe diferite culori fara a se modifica pretul initial afisat pe site. Pretul sufera modificari numai cand se schimba tipul de material (de exemplu pielea este mai scumpa decat stofa, iar pielea colorata este mai scumpa decat pielea neagra, si asa ma departe).

Scaunele disponibile in mai multe variante de culori sau materiale au afisat pe pagina produsului selectorul de culori si/sau materiale.


10. Pot sa comand un produs care nu este afisat pe site dar l-am vazut in alta parte?

Produsele disponibile pentru comanda sunt afisate pe site si nu garantam disponibilitatea altora daca acestea nu sunt prezente la momentul respectiv in oferta noastra.


11. Cat dureaza livrarea scaunelor de obicei?

In cazul in care se doreste un model de scaun pe alt tip de material sau culoare decat cea existenta pe stoc, durata in care acesta va fi disponibil este de 7-10 zile de la comanda. Scaunele care sunt mai putin solicitate si care sosesc din import au o durata de livrare mai mare in functie de comenzile importatorului cu care colaboram.

Pentru mai multe detalii cu privire la stocurile disponibile ne puteti contacta folosind pagina de contact a acestui website.


12. Cum pot sa imi inregistrez un cont pe site?

Oferim doua optiuni de inregistrare pentru vizitatorii nostrii, contul normal in care este necesara introducerea datelor dvs personale complete, sau prin intermediul contului personal Facebook care preia automat doar numele si adresa de e-mail.

Totusi in cazul in care se creeaza un cont cu Facebook iar ulterior se doreste plasarea unei comenzi, aceasta nu poate fi finalizata pana ce nu se completeaza toate datele cerute in formular exact ca in cazul contului standard.


13. Care sunt avantajele de a deveni utilizator inregistrat?

Odata inregistrat se poate tine evidenta comenzilor plasate in trecut, statusul acestora si se pot vizualiza detalii importante in legatura cu acestea. Utilizatorul inregistrat poate beneficia de reduceri si promotii participand la programul nostru de referinta si nu numai.


14. Cum pot sa particip la promotia "Devino fan pe Facebook"?

Oferim o reducere de 3% pentru orice vizitator al site-ului care devine fanul nostru pe Facebook, tot ce trebuie sa faca este sa dea "like" paginii noastre. Aceasta promotie este supusa unor Termeni si Conditii.

Aceasta promotie nu mai este disponibila momentan.


15. Datele mele din contul de utilizator sunt in siguranta?

MG Professional Sales SRL face tot posibilul pentru a proteja datele cu caracter personal ale clientilor sai monitorizand in permanenta site-ul si colectand date despre vizitatorii sai (chiar si neinregistrati) cu scopul de a proteja atat site-ul in sine cat si datele continute de acesta

Atat datele introduse in contul de client cat si conversatiile prin e-mail sau alte surse de comunicatii sunt strict confidentiale si nu vor fi dezvaluite niciodata tertilor ori folosite in alte scopuri decat acelea pentru care au fost introduse.


16. Se pot achita produsele in mod electronic cu cardul direct pe site?

Nu. Un astfel de serviciu nu este si nu va fi disponibil prea curand pe site-ul nostru deoarece implica un risc de securitate pe care nu vrem sa ni-l asumam. Datorita costurilor ridicate de implementare si mentenanta aceasta facilitate ar creste considerabil si preturile produselor noastre.


17. Care sunt metodele de plata acceptate?

Momentan avem disponibile doua metode de plata pentru produsele comandate prin intermediul site-ului:

1. Plata prin transfer bancar.
Se elibereaza o factura proforma pe baza careia se efectueaza transferul.

2. Plata ramburs.
Se achita la primirea produsului acasa.


18. De ce costul livrarii difera de la un produs la altul?

Livrarea in tara se face cu ajutorul firmelor de curierat cu care societatea noastra are contracte de colaborare. Tarifele expeditiilor efectuate se calculeaza in functie de greutate/volum/distanta.


19. Care sunt conditiile si in cat timp pot returna un produs?

Majoritatea produselor pot fi returnate conform legilor comertului online in vigoare in termen de maxim 10 zile de la data livrarii. Produsul returnat se face pe cheltuiala clientului iar acesta nu trebuie sa fie folosit, desigilat sau sa prezinte urme de lovire. Mobilierul executat la comanda nu poate fi returnat.

Returul este este supus unor Termeni si Conditii. Vezi sectiunea Livrare si Retur.


 Pentru alte informatii va rugam sa ne contactati.