Categorii
Această secțiune are ca scop informarea dumneavoastră în calitate de client cu privire la condițiile de livrare și montaj a mobilierului realizat de SC MG Professional Sales SRL, dar și a altor produse comercializate pe oricare dintre site-urile noastre. Aceste condiții sunt aplicabile indiferent de metoda în care a fost plasată comanda (pe website, email, la sediul nostru).
Serviciile de livrare și montaj sunt valabile doar pe teritoriul României.
1.1 - Produsele comandate pe site-ul nostru e-mobila-online.ro (sau prin altă metodă) beneficiază de transport gratuit dacă valoarea acestora depășește 3000 de lei cu TVA, livrarea fiind realizată prin mijloacele proprii ale MG Professional Sales SRL, sau, la solicitarea expresă a beneficiarului prin firmă de curierat. Livrarea pentru produsele aflate în stoc se vor livra în maxim 72 de ore de la data confirmării comenzii, iar pentru cele care nu sunt în stoc livrarea poate dura între 5 și 30 de zile. Termenele de livrare pentru mobilierul realizat la comandă pot varia și în funcție de aglomerarea noastră dintr-o anumită perioadă, după caz, aceasta poate dura până la 40 de zile lucrătoare.
1.2 - Pentru comenzile sub 3000 de lei cu TVA se percepe o taxă de transport în valoare de 60 de lei cu TVA. Această taxă de transport este fixă indiferent de volumul sau greutatea produselor, ori de metoda în care s-a plasat această comandă (pe website, email, la sediul nostru).
1.3 - Serviciul de livrare este opțional și nu include montajul produselor în locație.
1.3 - Dacă ați finalizat o comandă pe site ce depășește valoarea de 3000 de lei iar taxa de livrare apare totuși în coș, vă rugăm s-o ignorați deoarece aceasta va fi anulată de noi la momentul facturării.
2.1 - Montajul produselor din categoria mobilier este gratuit (pentru comenzi mai mari de 3000 de lei cu TVA), dar nu nu obligatoriu, beneficiarul având posibilitatea de a renunța la acest serviciu pe proprie răspundere.
2.2 - Pentru comenzile sub 3000 de lei cu TVA se va percepe taxa de livare (60 lei cu TVA) + taxa de montaj în valoare de 100 de lei cu TVA.
2.3 - Montajul este gratuit în condițiile în care se realizează la data livrării produselor.
2.4 - Pentru accesoriile achiziționate separat de restul mobilierului (butoni, mânere, etc.) nu se asigură montaj.
2.5 - Pentru scaune și fotolii nu se asigură montaj.
3.1 - Produsele comandate pe site-ul nostru e-mobila-online.ro (sau prin altă metodă) se livrează prin intermediul firmelor de curierat cu care societatea noastră colaborează în mod curent pe bază de contract. Costul livrarării va fi suportat de către client/beneficiar.
3.2 - Mobilierul care se confecționează la comandă se livreaza între 10 și 21 de zile lucrătoare. Termenele de livrare pentru mobilierul realizat la comandă pot varia și în funcție de aglomerarea noastră dintr-o anumită perioadă, după caz, aceasta poate dura până la 40 de zile lucrătoare.
3.3 - Livrarea în țară se efectueazâ in 3-4 zile pentru produsele care se află pe stoc.
3.4 - Costul livrării va fi afișat și adăuagat în coș în timpul parcurgerii procesului de comandă de pe website. Acesta are un scop informativ până la momentul confirmării telefonice sau în scris.
3.5 - Livrarea poate avea un alt cost față de cel afișat în coșul de cumpărături de pe website și în funcție de km suplimentari perceputi de firma de curierat pentru anumite zone (comune, sate, etc.) care sunt la mare distanță de orașele principale.
3.6 - Mobilierul confecționat la comandă (inclusiv cele standard afișate pe website) se va livra prin firmă de curierat, dezasamblat, ambalat în folie și carton.
3.7 - Accesoriile (butoni, mânere, etc.) se vor livra prin firma de curierat ambalate în folie și carton.
3.8 - Scaunele se vor livra prin firmă de curierat, sigilate, în ambalajul producătorului.
4.1 - Pentru mobilierul livrat în afara Bucureștiului prin firmă de curierat nu se asigură montaj, acesta revenind în sarcina clientului/beneficiarului.
4.2 - Mobilierul va fi livrat împreună cu desenul tehnic 3D detaliat, ce ține locul schiței de montaj. Dacă din diverse motive documentația lipsește, aceasta va fi trimisă prin poșta electronică (email). În această documentație nu sunt specificați pașii de montaj, aceștia fiind în mare parte intuitivi.
4.3 - Pentru mobilierul de o complexitate mai mare este recomadat a se achiziționa un serviciu specializat de montaj mobilier.
4.4 - Pentru accesorii mobilier, scaune și fotolii, nu se asigură montaj.
Capitolul XIII. Politica de returnare
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data denunțării contractului de catre cumparator.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, fie la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda. (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.).
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, se poate returna, fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare, in scris, din partea acestuia, in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
Clientul este obligat sa notifice SC MG PROFESSIONAL SALES SRL intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor si/sau a serviciilor.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa din Strada Ticus nr. 8A, sector 3, Bucuresti, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat.
Conform prevederilor art. 16 din O.U.G. 34/2014, SC MG PROFESSIONAL SALES SRL isi rezerva dreptul de a nu returna produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate, confectionate dupa specifiicatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar, care se pot degrada ori deteriora.
In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile prezentului document, iar SC MG PROFESSIONAL SALES SRL nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului returnat.
In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat, prin transfer bancar in contul IBAN specificat de către Dvs in declaratia neechivoca trimisă prin e-mail. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.
Pentru produsele din stoc, care nu sunt importate sau realizate la comandă, vă rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Dacă produsul ce se dorește a fi returnat se află într-o stare în care nu mai poate fi reparat/recondiționat, ori într-o stare ce nu permite re-comercializarea acestuia, ne rezervăm dreptul de a refuza returul produsului în cauză.
Pentru produsele returnate cu defecte, se va percepe contravaloarea sumei necesare pentru repararea și aducerea acestora în starea ințială de calitate pe care acestea o aveau la momentul livrării. Reținerea taxei de devalorizare poate fi de 10-15% din valoarea produsului pentru zgârieturi fine cauzate de urmele de montaj, și poate crește dacă acesta prezintă defecte de genul: rupturi, torsiuni, etc.
Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de către expeditor (client).
Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.
Devalorizarea produselor de stoc ce pot fi returnate
Pierderea suferită datorită devalorizării produsului din pricina procesului asamblare-dezasamblare va fi suportat exclusiv de către client (consumator).
Vă informăm câ în conformitate cu art. 14 al. (3) din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor (clienți) în cazul contractelor încheiate cu profesioniștii (magazine online) „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor...” Conform Direcției Generale de Justiție din cadrul Comisiei Europene, din cele citate mai sus se înțelege că pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol, nu să îl poarte. Prin urmare, consumatorul ar trebui să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Diminuarea valorilor bunurilor poate consta, în special, în costurile de curățare și reparare, iar dacă bunurile nu mai pot fi vândute ca noi, pierderea justificată în mod obiectiv de venit pentru comerciant în cazul în care folosește bunul returnat ca bun de ocazie (îl comercializeză ca produs folosit, resigilat).
Reținerea taxei de devalorizare a unui produs poate fi de 10-15% din valoarea produsului pentru zgârieturi fine cauzate de urmele de montaj, și poate crește dacă acesta prezintă defecte de genul: rupturi, torsiuni, etc.
Dacă produsul ce se dorește a fi returnat se află într-o stare în care nu mai poate fi reparat/recondiționat, ori într-o stare ce nu permite re-comercializarea acestuia, ne rezervăm dreptul de a refuza returul produsului în cauză. Toate costurile de transport vor fi suportate de client.
8.1 Mobilier
Scaunele se pot returna in urmatoarele conditii*:
- Clientul a notificat vânzătorul în scris prin completarea formularului de retur.
- Dacă produsul este unul standard, din stoc permanent, și nu face parte din categoria celor personalizate la comandă ori sunt importate din alt stat/țară special pentru client.
*Pentru produsele returnate cu defecte, (zgârieturi fine rezultate în urma montajului, rupturi, torsiuni, etc.) se va percepe contravaloarea sumei necesare pentru repararea și aducerea acestora în starea ințială de calitate pe care acestea o aveau la momentul livrării.
Mai multe informații în legătură cu drepturile dumneavoastră în calitate de consumator: ANPC ǀ www.anpc.gov.ro - Telefon: 0219551