Produse noi

Masă de lucru Calisma
Un model de birou cu design ingenios pentru studiul zilnic, cu spații de...
Citește mai mult

» Toate produsele noi

Newsletter - Aboneaza-te la notati

FAQ

Ai nevoie de ajutor ? Vezi sectiunea Intrebari frecvente

Conditii generale de garantie



Va rugam sa verificati daca ati primit produsul nedeteriorat. Daca descoperiti defecte de fabricatie, va rugam sa ne contactati imediat. Este important sa procedati astfel inainte de a incepe montarea produsului.

Persoane fizice: Mobilierul confectionat din PAL sau MDF beneficiaza de garantie 2 ani, in situatia respectarii conditiilor de transport, manipulare, depozitare si exploatare. Termenul de garantie incepe de la data vanzarii produsului.

Persoane juridice: Mobilierul confectionat din PAL sau MDF beneficiaza de garantie 1 an, in situatia respectarii conditiilor de transport, manipulare, depozitare si exploatare. Termenul de garantie incepe de la data vanzarii produsului.

-  Alte produse furnizate de catre distribuitorii nostrii (scaune, saltele, accesorii, etc.), comercializate prin intermediul magazinelor noastre, beneficiaza de garantie conform certificatelor de garantie emise de acestia. Termenele de garantie sunt afisate in dreptul fiecarui produs sau pe certificatul de garantie. Pentru acordarea garantiei trebuie sa contactati vanzatorul (SC MG Professional Sales SRL) prin mijloacele disponibile pe site (telefon, fax, e-mail, formular de contact).

- Garantia produselor achizitionate de persoanele juridice este de 1 an de la data vanzarii produsului.

-  In cadrul termenului de garantie se asigura remedierea gratuita a defectelor aparute si reclamate de cumparator sau inlocuirea produsului cu altul similar.

-  In cazul solicitarii de reparatii/inlocuire in perioada de garantie, cumparatorul va trebui sa prezinte produsul insotit de certificatul de garantie si factura/chitanta la unitatea unde a achizitionat produsul, care se va ingriji de trimiterea produsului catre MG Professional Sales SRL cu documentele aferente (copie factura client si certificatul de garantie)

-  In cazul remedierii produsului durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care cumparatorul a reclamat deficiente la produs si pana la data remedierii defectului.

-  Cumparatorul are obligatia respectarii instructiunilor de montaj/utilizare/intretinere.

-  Garantia se refera la defectele aparute din eventuale vicii ascunse / imposibil de detectat la momentul vanzarii si nu se extinde asupra partilor casabile care pot suferi deteriorari din transport/ manipulare defectuoasa / montaj sau intretinere defectuoasa.

-  Garantia nu se acorda produselor depozitate, asamblate sau instalate incorect, folosite inadecvat sau in alte scopuri, alterate sau curatate prin metode improprii sau cu substante neadecvate.

-  Garantia nu se acorda daca produsul a fost depozitat in aer liber sau in mediu coroziv sau daca acesta nu a fost folosit pentru uz casnic (daca nu se specifica altfel).

-  Garantia nu acopera uzura normala a produsului, taieturile, zgarieturile sau orice alta forma de deteriorare accidentala sau cauzata de impact.

 

ACORDAREA garantiei



Garantia produselor se acorda conform conditiilor de garantie afisate mai sus
, dupa cum urmeaza:


1. Mobilier realizat din PAL / MDF, scaune, fotolii, saltele, alte produse si accesorii.

- Prrodusul sau produsele vor fi prezentate la punctul de service in ambalajul original si asigurate corespunzator impotriva deteriorarii la transport, prin metoda folosita si agreata de dumneavoastra cand s-a realizat livrarea initiala.

- Rezolvarea garantiei se va acorda in maxim 15 zile de la prezentarea produsului la sediul nostru, prin inlocuirea sau repararea pieselor defecte in punctul de service, sau la domiciliul clientului (dupa caz, daca livrarea initiala a fost realizata de MG Professional Sales SRL prin mijlocae proprii).

- La expirarea termenului de 15 zile, daca garantia nu poate fi rezolvata, se va inlocui produsul sau produsele cu altele, similare acestora, prezentand aceleasi caracteristici de design si functionalitate, cod produs ori model.

- Daca garantia nu poate fi rezolvata prin reparatie ori inlocuire in termenul de mai sus, va fi restituita contravaloarea produsului achitata initial la cumparare.

- Livrarea produselor / piselor inlocuite sau reparate se va realiza prin metoda folosita si agreata de dumneavoastra cand s-a realizat livrarea initiala, ori personal la sediul nostru.

- Garantia produselor nu acopera eventualele costuri de transport prin: curier, posta, etc.

Pentru rezolvarea garantiilor va rugam sa ne contactati prin (e-mail, telefon, fax) sau vizitandu-ne la punctul de lucru.


Punct de lucru.


Strada Ticus nr. 8A, Sector 3, Bucuresti, Romania - 021784 (vezi harta)
Tel: 021-252.31.39
Fax: 021-252.31.39
Mobil: 0723.980.767
Email: office@e-mobila-online.ro

Program de lucru.

Luni - Vineri intre orele 9:00-19:00

(Nota: Daca doriti sa ne vizitati, va rugam sa ne anuntati in prealabil.)

 

Pierderea garantiei



-  Neprezentarea facturii/chitantei/bonului fiscal impreuna cu certificatul de garantie semnat

-  Neprezentarea produsului in ambalajul original impreuna cu accesoriile acestuia.

-  Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport/manipulare/depozitare/instalare

-  Incredintarea produsului spre a fi remediat de alte firme/persoane nerecunoscute de vanzator

-  Desigilarea, montarea produsului de catre persoane necalificate/neautorizate

-  Constatarea de catre persoanele autorizate ale vanzatorului a faptului ca defectul reclamat este din vina cumparatorului (urme de lovituri, sparturi sau alte urme cauzate de utilizare/intretinere defectuoasa).

 

Termenele si conditiile de acordare a garantiei confera drepturi legale specifice fara a afecta in nici un fel drepturile consumatorului acordate prin lege.