Produse noi

Masă de lucru Calisma
Un model de birou cu design ingenios pentru studiul zilnic, cu spații de...
Citește mai mult

» Toate produsele noi

Newsletter - Aboneaza-te la notati

FAQ

Ai nevoie de ajutor ? Vezi sectiunea Intrebari frecvente

Livrarea și montajul mobilierului


Această secțiune are ca scop informarea dumneavoastră în calitate de client cu privire la condițiile de livrare și montaj a mobilierului realizat de SC MG Professional Sales SRL, dar și a altor produse comercializate pe oricare dintre site-urile noastre. Aceste condiții sunt aplicabile indiferent de metoda în care a fost plasată comanda (pe website, email, la sediul nostru).

Serviciile de livrare și montaj sunt valabile doar pe teritoriul României.


1. Livrarea în București

1.1 - Produsele comandate pe site-ul nostru e-mobila-online.ro (sau prin altă metodă) beneficiază de transport gratuit dacă valoarea acestora depășește 1000 de lei cu TVA, livrarea fiind realizată prin mijloacele proprii ale MG Professional Sales SRL, sau, la solicitarea expresă a beneficiarului prin firmă de curierat. Livrarea pentru produsele aflate în stoc se vor livra în maxim 72 de ore de la data confirmării comenzii, iar pentru cele care nu sunt în stoc livrarea poate dura între 5 și 30 de zile. Termenele de livrare pentru mobilierul realizat la comandă pot varia și în funcție de aglomerarea noastră dintr-o anumită perioadă, după caz, aceasta poate dura până la 40 de zile lucrătoare.

1.2 - Pentru comenzile sub 1000 de lei cu TVA se percepe o taxă de transport în valoare de 35 de lei cu TVA. Această taxă de transport este fixă indiferent de volumul sau greutatea produselor, ori de metoda în care s-a plasat această comandă (pe website, email, la sediul nostru).

1.3 - Dacă ați finalizat o comandă pe site ce depășește valoarea de 1000 de lei iar taxa de livrare apare totuși în coș, vă rugăm s-o ignorați deoarece aceasta va fi anulată de noi la momentul facturării.

 

2. Montajul în București

2.1 - Montajul produselor din categoria mobilier este gratuit (pentru comenzi mai mari de 1000 de lei cu TVA), dar nu nu obligatoriu, beneficiarul având posibilitatea de a renunța la acest serviciu pe proprie răspundere.

2.2 - Montajul este gratuit în condițiile în care se realizează la data livrării produselor.

2.3 - Pentru accesoriile achiziționate separat de restul mobilierului (butoni, mânere, etc.) nu se asigură montaj.

2.4 - Pentru scaune și fotolii nu se asigură montaj.

 

3. Livrarea în alte localităti

3.1 - Produsele comandate pe site-ul nostru e-mobila-online.ro (sau prin altă metodă) se livrează prin intermediul firmelor de curierat cu care societatea noastră colaborează în mod curent pe bază de contract. Costul livrarării va fi suportat de către client/beneficiar.

3.2 - Mobilierul care se confecționează la comandă se livreaza între 10 și 21 de zile lucrătoare. Termenele de livrare pentru mobilierul realizat la comandă pot varia și în funcție de aglomerarea noastră dintr-o anumită perioadă, după caz, aceasta poate dura până la 40 de zile lucrătoare.

3.3 - Livrarea în țară se efectueazâ in 3-4 zile pentru produsele care se aflâ pe stoc.

3.4 - Costul livrării va fi afișat și adăuagat în coș în timpul parcurgerii procesului de comandă de pe website. Acesta are un scop informativ până la momentul confirmării telefonice sau în scris.

3.5 - Livrarea poate avea un alt cost față de cel afișat în coșul de cumpărături de pe website și în funcție de km suplimentari perceputi de firma de curierat pentru anumite zone (comune, sate, etc.) care sunt la mare distanță de orașele principale.

3.6 - Mobilierul confecționat la comandă (inclusiv cele standard afișate pe website) se va livra prin firmă de curierat, dezasamblat, ambalat în folie și carton.

3.7 - Accesoriile (butoni, mânere, etc.) se vor livra prin firma de curierat ambalate în folie și carton.

3.8 - Scaunele se vor livra prin firmă de curierat, sigilate, în ambalajul producătorului.

 

4. Montajul în alte localități

4.1 - Pentru mobilierul livrat în afara Bucureștiului prin firmă de curierat nu se asigură montaj, acesta revenind în sarcina clientului/beneficiarului.

4.2 - Mobilierul va fi livrat împreună cu desenul tehnic 3D detaliat, ce ține locul schiței de montaj. Dacă din diverse motive documentația lipsește, aceasta va fi trimisă prin poșta electronică (email). În această documentație nu sunt specificați pașii de montaj, aceștia fiind în mare parte intuitivi.

4.3 - Pentru mobilierul de o complexitate mai mare este recomadat a se achiziționa un serviciu specializat de montaj mobilier.

4.4 - Pentru accesorii mobilier, scaune și fotolii, nu se asigură montaj.

 

Atenție! Termenele de livrare afișate mai sus sunt orientative și pot suferi modificări.

 

Politica de Returnare - Extras din "Termeni si conditii"

7.9. Returnarea produselor

 

•             7.9.1. Clientul Mg Professional Sales poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

 

o             7.9.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe

 

o             7.9.1.2. Produsele ce au fost livrate gresit

 

o             7.9.1.3. "Consumatorul are dreptul sa de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.U.G. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014.

 

•             7.9.2. Clientul este obligat sa notifice Mg Professional Sales intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor si/sau serviciilor, in cazul art. 7.9.1.5.

 

•             7.9.3. Clientului care a notificat Mg Professional Sales conform art 8.9.2 / art 8.9.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la Mg Professional in maxim 14 zile de la data expedierii notificarii, in caz contrar Mg Professional Sales considerand cererea nefondata/invalida.

 

•             7.9.4. Clientul Mg Professional Sales nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:

 

o             7.9.4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.9.1.4.

 

o             7.9.4.2. Cererea de returnare in cazul art. 7.9.1.1 sau 8.7.1.2 cauzata de oricare situatie prevazuta la 7.9.1 are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 7.9.1.5, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

 

o             7.9.4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 7.9.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

 

o             7.9.4.4. Cf. O.U.G. 34/2014 art. 16 Mg Professional Sales isi rezerva dreptul de a nu returna produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate, confectionate dupa specifiicatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar, care se pot degrada ori deteriora.

 

•             7.9.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la confirmarea returului.

 

•             7.9.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 8.9.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

 

•             7.9.7. In cazul in care Clientul care returnat a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 8.9.1.3, iar Mg Professional Sales nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului si in conformitate cu 8.9.5.

 

•             7.9.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

 

•             7.9.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client

 

7.10.Conditii de returnare - PARTICULARITATI

 

7.10.1.Mobilier

 

- Produsele asamblate de catre cumparator(ex-mobilier,scaune,etc)nu pot fi returnate decat in ambalajul original si fara defecte de manipulare si montare.
- Produsele afișate pe website nu sunt în stoc, se realizează la comandă având caracteristicile specificate de client și nu pot fi returnate.

 

7.10.2.Scaune

 

Scaunele se pot returna in urmatoarele conditii:
- Ambalajul scaunului sa fie intact,
- Scaunul nu trebuie sa prezinte zgarieturi,loviri sau alte defecte fizice,
- Scaunele care sunt prevazute cu roti se pot returna doar daca nu au fost montate.Rotile scaunelor care au fost montate nu mai pot fi desfacute decat prin deteriorare fizica.Nu se acepta returnarea lor dupa ce au fost asamblate.

 

7.10.3.Saltele

 

- Pentru returnarea saltelelor in 14 zile acestea nu vor trebui desfacute din husa de plastic care le acopera .Saltelele pot fi probate fara a le dezambala.Saltelele ce au fost desfacute din husa nu pot fi returnate .
- Saltelele care au fost facute pe dimensiuni specificate de client "la comanda" nu pot fi returnate.
- Saltelele care nu au fost desfacute din husa de protectie se pot returna in 14 zile.

Pentru produsele returnate cu defecte, (altele decât cele rezultate printr-o utilizare normală a acestora, în condițiile de acordare a garanției) se va percepe contravaloarea sumei necesare pentru repararea și aducerea acestora în starea ințială de calitate pe care acestea o aveau la momentul livrării.