Produse noi

Masă de lucru Calisma
Un model de birou cu design ingenios pentru studiul zilnic, cu spații de...
Citește mai mult

» Toate produsele noi

Newsletter - Aboneaza-te la notati

FAQ

Ai nevoie de ajutor ? Vezi sectiunea Intrebari frecvente

Modalitațile prin care puteți comanda produsele noastre



Comenzi efectuate pe site:

1. Odata ce v-ati hotarat asupra unui produs, selectati cantitatea si apasati butonul "Adauga in cos".

2. Mergeti la cosul dvs. si vizualizati produsele alese.

3. Creati un cont daca nu aveti unul sau autentificati-va daca aveti.

4. Urmati pasii necesari pana la alegerea modalitatii de plata si finalizarea comenzii.

5. Comanda va fi analizata de echipa noastra care va intra in legatura cu dvs. telefonic sau prin e-mail pentru confirmarea comenzii.


Alte metode de a comanda...

Alternativ comenzile se pot prelua si prin e-mail folosind pagina noastra de contact. Este recomandabil insa sa va inregistrati ca utilizator si sa comandati produsele dorite direct din contul dvs. pentru o mai buna procesare a comenzilor. Contul de utilizator este usor de creat si printre numeroasele avantaje el ofera si un istoric al comenzilor dvs, statusul acestora si multe altele.

Comenzile nu se pot plasa telefonic.

Pentru plasarea unei comenzi prin email este necesar să ne furnizați următoarele date:

1. Pentru persoanele fizice:

- Nume, prenume;
- CNP* (cod numeric personal);
- Adresa de livrare și de facturare;
- Personă de contact;
- Număr telefon persoana de contact;
- Produsul sau produsele pentru care se dorește plasarea comenzii (nume produs, culoare, caracteristici, cantitate).

*obligatoriu pentru facturare de la 01.01.2017

2. Pentru persoanele juridice:

- Nume, prenume;
- Denumire societate sau organizație;
- CUI / Registrul Comerțului;
- Adresa de livrare și de facturare;
- Persoană de contact;
- Număr de telefon persoană de contact;
- Produsul sau produsele pentru care se dorește plasarea comenzii (nume produs, culoare, caracteristici, cantitate).

Metodele de plata disponibile.

Selectati una dintre urmatoarele 2 optiuni la finalizarea comenzii pe site si apoi apasati pe butonul "Confirm comanda".

- Transfer bancar

- Cu cardul online

- Plata Ramburs (Platiti la primirea produsului acasa)**

**Pentru produsele care nu se află în stocul nostru se va achita un avans de 40% din valoarea produselor.

Metoda de plata alternativa.

- Numerar la sediul nostru din strada Ticus nr. 8, sector 3, Bucuresti (vezi harta).


Realizarea mobilierului la comandă - Procedură de lucru



Este considerat mobilier realizat la comandă:

- Produsele din categoria mobilier standard afișate pe website și care pot fi personalizate direct în pagina de prezentare*
*produse pentru care nu este necesară solicitarea ofertei de preț

- Produsele afișate pe website dar care se doresc a fi modificate altfel decât sunt prezentate (dimensiuni, culori, etc.)
- Modele de produse/mobilier preluate de pe alte website-uri
- Schițe trimise de client sau caracteristici specificate în scris
- Mobilier rezultat în urma măsurătorilor cu caracteristici stabilite de comun acord, între client și reprezentantul nostru.


OFERTA DE PREȚ


Solicitarea unei oferte de preț

Solicitările se vor trimite obligatoriu în format electronic, prin email.

Solicitarea dumneavoastră trebuie să conțină detalii suficiente pentru a se putea realiza oferta de preț. (tip mobilier, cote exterioare, compartimentare, culori, etc.)

De asemenea în solicitare este obligatoriu să specificați: numele dumneavoastră, un număr de telefon și adresa de livrare.

Vă rugăm să trimiteți o solicitare pentru realizarea ofertei dvs.de preț pe email, la: office@e-mobila-online.ro

Deplasare pentru măsurători

Oferim serviciul de consultanță și măsurători la sediul beneficiarului.  Acesta poate fi:

- Gratuit pentru clienții care au plasat deja o comandă fermă, cu avans achitat.

- Cu plată dacă nu s-a plasat o comandă fermă.

Taxa de consultanță și măsurători va fi scăzută din totalul unei eventuale comenzi rezultate în urma măsurătorilor.

Taxa de consultanță și măsurători va fi considerată serviciu prestat, și, nu se va restitui dacă nu se plasează o comandă fermă în urma măsurătorilor.

Răspunsul la solicitare

Oferta de preț se va trimite pe adresa de email de pe care s-a trimis solicitarea.

Timpul de răspuns este de 1-2 zile lucrătoare, dar poate crește și în funcție de aglomerarea noastră.

Ne rezervăm dreptul de a nu răspunde solicitărilor ce nu conțin date de contact (nume și număr de telefon).


PLASAREA UNEI COMENZI

Comanda se va plasa în urma acceptării ofertei de preț.

Acordul dvs. cu privire la acceptarea ofertei de preț se va trimite prin email, la: office@e-mobilă-online.ro

Comanda este considerată fermă doar după achitarea unui avans de 40% din valoarea totală a mobilierului ofertat.

PROIECTAREA 3D MOBILIERULUI

Proiectarea mobilierului este un serviciu oferit gratuit și se realizează doar pentru comenzile ferme.

Proiectul se va realiza în 3D folosind nuanțele reale de material alese de dvs., acesta fiind detaliat, cu cote interioare și exterioare.

Toate proiectele se vor trimite pe email în format electronic (fișier PDF), putând fi vizualizate cu Adobe Reader.

ACORDUL PE PROIECT

Pentru realizarea efectivă a mobilierului avem nevoie de acceptul dvs. pe proiect.

Termenul de livrare se va scurge de la acceptul dvs. pe proiect.

Acordul pe proiect se va face pe email, la: office@e-mobila-online.ro


Dacă aveți nevoie și de alte informații, vă rugăm să ne contactați.